Az arculat akkor tölti be a szerepét, ha egyedi és jól felismerhető módon kommunikálja a cég értékeit, szolgáltatásait vagy termékeit.

A pontos érthetőségért és a munkafolyamat jobb átláthatóságáért a következő grafikai tervezési folyamaton keresztül mutatom be, hogyan zajlik az arculati elemek elkészítése az első beszélgetéstől a kész grafika átadásáig.

Grafikai tervezés folyamata…

1. Konzultáció

A konzultáció során, megbeszélésre és rögzítésre kerülnek a legfontosabb grafikai és marketing szempontok.

2. Ötletek

A feladatnak megfelelő szimbólumok meghatározása az aktuális trendek és a célközönség figyelembevételével.

3. Vázlat

A munkának ebben a fázisban az ötletekből papír és ceruza használatával megszületnek az első vázlatok

4. Prezentáció

A vázlatok digitális formát öltenek.
A grafikák, vektoros (AI,PDF) és pixeles (JPG, PNG) formátumban is átadásra kerülnek.