Az arculat akkor tölti be a szerepét, ha egyedi és jól felismerhető módon kommunikálja a cég értékeit, szolgáltatásait vagy termékeit.
A pontos érthetőségért és a munkafolyamat jobb átláthatóságáért a következő grafikai tervezési folyamaton keresztül mutatom be, hogyan zajlik az arculati elemek elkészítése az első beszélgetéstől a kész grafika átadásáig.
Grafikai tervezés folyamata…
1. Konzultáció
A konzultáció során, megbeszélésre és rögzítésre kerülnek a legfontosabb grafikai és marketing szempontok.
2. Ötletek
A feladatnak megfelelő szimbólumok meghatározása az aktuális trendek és a célközönség figyelembevételével.
3. Vázlat
A munkának ebben a fázisban az ötletekből papír és ceruza használatával megszületnek az első vázlatok
4. Prezentáció
A vázlatok digitális formát öltenek. A grafikák, vektoros (AI,PDF) és pixeles (JPG, PNG) formátumban is átadásra kerülnek.